VACATURE – Immax Immobiliën

IMMAX Immobiliën zoekt
Assistent Manager Knokke
Locatie: Knokke

Wil jij deel uitmaken van een bloeiend vastgoedbedrijf met meer dan 20 jaar ervaring in Knokke-Heist en Brugge? Immax Knokke zoekt een enthousiaste en ervaren Office Manager/administratieve allrounder om ons dynamisch team te versterken.

Je opdracht:
In je rol draag je zorg voor een vlotte gang van zaken op kantoor. Dit omvat een breed scala aan taken, zoals administratieve werkzaamheden en kantoororganisatie. Tevens ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten.
Het beheer van de mailbox en het beantwoorden van telefoongesprekken behoren tot je verantwoordelijkheden. Naast deze taken neem je eenvoudige boekhoudkundige taken op je en werk je ondersteunend naar het verkoopteam toe.
Je bent bereid om af en toe bij te springen in verkoop- en verhuuractiviteiten. Je punctuele en gestructureerde werk draagt bij aan het succes van het hele team.

Over jou:
Voor deze rol vragen we specifiek naar iemand met ervaring in een vergelijkbare functie, die vlot Nederlands en Frans kan lezen en schrijven. Je bent bereid om op zaterdag te werken, terwijl woensdag en zondag je vrije dagen zijn.
Zelfstandigheid en probleemoplossend vermogen zijn essentieel, evenals een vlotte beheersing van de pc en ervaring met software zoals Microsoft Office en Outlook. Een klantvriendelijke en communicatieve instelling maken jou tot een waardevolle toevoeging aan ons team.

Wat bieden wij:
Wij bieden je een boeiende, gevarieerde functie in een gezellige en dynamische omgeving.
Er is ruimte en tijd om van gedachten te wisselen met collega’s en opleidingen te volgen indien nodig.
Wij zorgen alvast voor een marktconforme verloning voor je.

Hoe solliciteren:
We horen graag waarom jij onze geschikte kandidaat bent.
Stuur daarom je CV met foto en motivatiebrief naar joeri@immax.be.
Alle sollicitaties worden uiteraard totaal discreet behandeld.
Wij kijken uit naar de jouwe!